خرید لایسنس اشتراکی

اگر به دنبال لایسنس اشتراکی هستید، حتماً سایت ها و فروشگاه های مختلفی را زیر و رو کردید تا بهترین انتخاب را داشته باشید و با کمترین هزینه بهترین لایسنس اشتراکی را خریداری نمایید. لایسنس های اشتراکی، جزء لایسنس های غیر رسمی هستند. بنابراین ممکن است برای هر نوع لایسنس اشتراکی مشکلی پیش آید که کیفیت سرویس شما را تحت تاثیر خود قرار دهد. بنابراین کیفیت لایسنس اشتراکی از مهم ترین ویژگی هایی است که باید در حین خرید در نظر داشته باشید.

خرید لایسنس اشتراکی
خرید لایسنس اشتراکی

لایسنس اشتراکی از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه است. به طوری که بیشتر مدیران سرورها ترجیح می دهند که برای کاهش هزینه های خود از این نوع لایسنس استفاده کنند. اگر خرید لایسنس اشتراکی را هم از جای مطمئنی انجام دهید، از نظر کیفیت محصول هم نباید نگرانی داشته باشید. بنابراین از هر نظر که نگاه کنیم، می بینم که خرید لایسنس اشتراکی به صرفه است و در افزایش حاشیۀ سود ما بسیار تاثیر گذار است.

خرید لایسنس اشتراکی از کجا؟
اما برای خرید باید از کجا اقدام کنید؟ ممکن است سایت های مختلفی اقدام به فروش لایسنس اشتراکی کنند. اما شما باید حسن سابقۀ فروشنده را حتماً بررسی کنید. کیفیت لایسنس های اصلی هر سرویسی معمولاً یکسان است. اما لایسنس اشتراکی دارای کیفیت های مختلفی هستند. ممکن است یک لایسنس مدام سرور و سرویس های شما را قطع کند. یا لایسنس اشتراکی ای وجود داشته باشد که از نظر کیفیت با لایسنس اصلی هیچ تفاوتی نداشته باشد.

بنابر دلایل مذکور، پیشنهاد ما به شما خرید لایسنس اشتراکی از وبنولوگ است. لایسنس های وبنولوگ از نظر کیفیت سعی شده در حد لایسنس اورجینال باشد. به طوری که با نصب چنین لایسنسی روی سرور خود، مشتری و حتی خودِ شما هیچ تفاوتی در محصول نهایی نخواهید دید. مثلاً اگر لایسنس سی پنل را خریداری و روی سرور خود نصب کنید، شما و مشتریان شما به هیچ عنوان متوجه موضوع نخواهند شد. آنها سرویس خود را به مانند حالتی که از لایسنس اورجینال استفاده می کنید، خواهند دید و از آن استفاده خواهند کرد.

قابل ذکر است که این لایسنس های اشتراکی قابلیت آپدیت از سرورهای اصلی را دارند. همچنین هر زمان هم که خواسته باشید مدیر سرور قادر است آن را به طور کامل از روی سرور خود حذف و از دیگر انواع لایسنس استفاده کند.

webnology.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *