اشتباهات در صفحه تماس با ما در طراحی سایت

 

اشتباهات در صفحه تماس با ما در طراحی سایت

اشتباهات در صفحه تماس با ما در طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت صفحه ی اصلی و همچنین منو اصلی سایت در طراحی سایت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در حقیقت مهم ترین عناوین و منو ها باید در این صفحه گنجانده شوند. صفحه ی تماس با ما نیز از جمله ی این صفحات مهم است که باید حتما گزینه ی ان در منو اصلی و در معرض دید مخاطبان قرار گیرد. زیرا تنها راه و پل ارتباطی میان شما و مشتریان یا مخاطبین سایت شما می باشد.

عدم وجود صفحه تماس با ما در طراحی سایت

هنوز هم با برخی از سایت ها مواجه می شویم که صفحه ی تماس با ما را در سایت خود ندارند. این کار بدون شک یک اشتباه اساسی از سوی مدیران این سایت ها خواهد بود زیرا اضافه کردن صفحه ی تماس با ما به میزان بسیار زیادی حس اعتماد را در بین افراد ایجاد مینمایند. این سایت ها در برخی مواقع تنها به اضافه کردن ادرس های شبکه های اجتماعی خود اکتفا می کنند.

راهبری پیچیده در طراحی سایت
محل قرار گیری منوی تماس با ما باید در دسترس ترین قسمت سایت شما قرار بگیرد. و کاربر برای دستیابی به اطلاعات تماس شما نباید دچار سردرگمی شود. بهترین قسمت برای قرار گیری منوی تماس با ما قراردادن ان در منوی اصلی سایت می باشد.

فرم تماس نا مناسب در طراحی سایت

یکی از اشکالاتی که در طراحی فرم تماس شاهد ان هستیم سادگی بیش از حد و یا پیچیدگی بیش از حد این فرم هاست. در طراحی سایت به طور کلی ایجاد و طراحی فرم ها نیاز به تخصص و مهارت توام با هم دارد. سادگی بیش از حد فرم ها باعث میشود که بسیاری از موارد مهم و ضروری در فرم گنجانده نشود و همچنین پیچیدگی بیش از حد فرم ها نیز ناشی از اضافه کردن بیش از حد موارد غیر ضروری در فرم ها است. که نه تنها برای کاربر کمک کننده نخواهد بود بلکه باعث سردرگمی بیش از حد کاربر نیز خواهد شد.

کاربرد فرم به تنهایی
در صورتی که تنها راه ارتباطی مشتریان و مخاطبین شما فرم تماس باشد به زودی بسیاری از مشتریان خود را از دست خواهید داد. زیرا وجود شماره تماس و شماره فکس و همچنین سایر شبکه های اجتماعی در کنار فرم تماس ضروری می باشد.
عدم بررسی نمودن فرم ها در طراحی سایت
بروز خطا در فرم تماس در طراحی سایت
همه ی عناصر و قسمت های سایت در برخی مواقع ممکن است دچار خطا شوند و یا به درستی کار نکنند. با وجود اینکه این خطاها در سایت ها یک امر رایج و طبیعی است اما بسیاری از کاربران وجود این خطاها را ناشی از کیفیت پایین سایت شما تصور میکنند.بنابراین بهتراست فرم های تماس و سایر قسمت های سایت خود را به طور مرتب بررسی نمایید تا در صورت اختلال در عملکرد انها مشکلات انها را رفع نمایید تا این موضوع باعث کاهش مخاطبین شما نشود.

http://www.sitecode.ir/blog/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *