روند طراحی سایت در سال میلادی 2018

 

 

روند طراحی سایت در سال میلادی 2018

 

روند طراحی سایت در سال میلادی 2018
طراحی سایت طراحی وب سایت در این مقاله سعی داریم شما را با جدید ترین تغییرات و ایده های نو در طراحی سایت آشنا نماییم.
پایان یافتن طراحی وب سایت سنتی
مفهوم طراحی وب سایت بر طبق روش های سنتی رو به فراموشی گذاشته است. اساس طراحی سایت با اصول و روش های سنتی بیشتر به زیبایی سایت توجه می شد تا توجه به سایر عوامل اما طراحی سایت ها به سبک های نو و جدید کمتر به عامل زیبایی در طراحی سایت توجه می شود.

تداخل محاوره ای در طراحی سایت
پیش بینی ها اینطور است که سال میلادی جدید سال تجارت محاوره ای در وب سایت ها خواهد بود. مردم از طریق چت و پیام نگار ها و سایر نرم افزار ها با شرکت ها ارتباط برقرار خواهند کرد و این روند بیش از همیشه رو به افزایش خواهد بود.

فایل های متحرک و انیمیشنی طراحی سایت
در صورتی که به دنبال جلب توجه در سایت خود هستید می توانید از این قابلیت ها استفاده کنید. استفاده ی مناسب از فایل های انیمیشن در سایت تان می تواند بسیار کمک کنده باشد. اما از استفاده های زیاد و پر تکرار و پر حجم بهتر است اجتناب نمایید.

نسل جدید از طراحی سایت ریسپانسیو
طراحی سایت واکنشگرا همچنان رو به توسعه و پیشرفت خواهد بود و همچنان یکی از کاربردی ترین روش های طراحی سایت محسوب می شود .

طراحی سایت مینیمال
یکی از ایده های که با استقبال و توجه مواجه شده است طراحی سایت به روش مینیمال است. طراحی سایتی که در عین سادگی برای کاربران دارای جذابیت نیز می باشد.
تصویر سازی داده ها
تصویرسازی داده ها بسیار موضوع مهم و با اهمیتی است زیرا از این طریق شما بهتر خواهید توانست به معرفی برند خود بپردازید. نمایش اطلاعات به شکل بصری و قابل درک برای کاربران موضوعی است که بیش از پیش باید در دستور کار قرار گیرد.
استفاده ی کمتر از تصاویر در سایت
اگر به جدیدترین طراحی سایت ها توجه کنید متوجه خواهید شد که ایده های نو بر این است که کمتر از تصاویر در طراحی سایت ها استفاده شود. و مردم بیشتر ترجیح می دهند تصاویری را مشاهده نمایند که در حال معرفی محصولات و همچنین برند مورد نظر است.
طراحی متریال

روشی است که در چند سال اخیر برای نمایش زنجیره ای از موضوعات و مفاهیم در سایت استفاده می شود. در این روش از ابعاد و تصاویر گرافیکی برای نمایش هرچه بهتر جلوه های بصری بهره گرفته می شود.
اسکرول های طولانی
استفاده از اسکرول های طولانی نیز مزایا و معایبی دارد امروزه یکی از روش هایی که بسیار مورد توجه قرار گرفته است استفاده ی درست و مناسب از اسکرول هایی است که به صورت طولانی در سایت به کار گرفته می شود. مشابه این اسکرول هارا در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک مشاهده می نماییم. در حقیقت بسیاری از سایت ها ترجیح می دهند به جای استفاده از منو ها همه ی موارد را در یک صفحه و به همراه یک اسکرول طولانی و پشت سرهم قرار دهند.
اهمیت بیش از همیشه ی تایپو گرافی
از این روش برای تبلیغات و معرفی هرچه بیشتر و بهتر برند ها و محصولات اصتفاده می شود. اهمیت تایپو گرافی امروزه بیش از همیشه مورد توجه قرار گرفته است.

http://www.sitecode.ir/blog/

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *