چاپ روی قاب گوشی موبایل

آنسل ، چاپ روی قاب گوشی موبایل

آنسل ، چاپ روی قاب گوشی موبایل

چاپ روی قاب گوشی موبایل

امروزه وقتی به اطراف خود نگاهی می اندازیم ، افراد در سنین مختلف با سلایق فردی ، به روش های گوناگون با تکنولوژی های روز سر و کار دارند . چرا که استفاده از تکنولوژی ها امروزه یک امر مهم برای هر فردی به یک الزام تبدیل شده است . گوشی های هوشمند در این زمینه سن و سال نمی شناسد و هر فردی می تواند در سنی از تلفن های هوشمند استفاده کند .

در این بین قاب گوشی تلفن همراه از مهمترین ملزومات برای نگهداری و کاهش خطرات ناشی از ضرب دیدگی گوشی موبایل می باشد . دیگر این روزها جلد های تک رنگ قالب گوشی موبایل برای افراد راضی کننده بنظر نمیرسد و افراد ترجیح میدهند با توجه قابلیت چاپ بر روی قاب موبایل ، از تصاویر اختصاصی بر روی قاب گوشی موبایل خود استفاده کنند و بر اساس سلیقه ی خود از تصویر دلخواه بر روی قاب گوشی بهره مند شوند .

خرید لیوان سرامیکی

خرید لیوان سرامیکی و چاپ تصاویر دلخواه روی آن بهترین روش برای دورهمی های تجاری به حساب می آید . اگر شما یک شرکت تجاری دارید و میزبان مهمانان مختلفی هستید بهترین گزینه برای صرف نوشیدنی و میزبانی مناسب از مهمانان و همکاران خود استفاده از خرید ماگ سرامیکی – لیوان ها  می باشد .

چاپ روی تی شرت

چاپ روی تیشرت قابلیتی است که این امکان را برای افراد فراهم می سازد تا تصویری زیبا و به دلخواه خود را بر روی پیراهن های موجود به چاپ برسانند . با این کار شما می توانید در زمان ها و فواصل مختلف نسبت به چاپ تصویر جدید اقدام کنید .

خرید پیکسل چوبی

پیکسل ها عموما بر روی لباس و کیف قرار داده میشوند ، خرید پیکسل چوبی و چاپ یک تصویر مناسب روی آن به طور معمول در ابعاد کوچکی انجام می شود ، این پیکسل ها عموما به صورت دایره ای شکل هستند و بیشتر در شرکت های تجاری و متمایز کردن افراد ( با قرار دادن پیکسل بر روی پیراهن ، کیف ) مورد استفاده قرار میگیرد .

فروشگاه اینترنتی آنسل

ساخت ظاهر یکپارچه در طراحی سایت

برای راحتی کار بازدیدکنندگان تا حد ممکن شما باید در طراحی خود عناصر، رنگ و قلم یکسانی اعمال کنید. ما قبلاً دیدیم که اگر عناصر سیستم هدایت کاربر از قبیل لینک هایی که کاربر را به صفحه اول برمی گردانند، بروی جای جای وبسایت دائماً در حال جابجایی و تغییر اندازه و رنگ باشند، جابجایی کاربران بروی سایت کار مشکل و طاقت فرسایی خواهد شد. و در نهایت بهای آن، از دست دادن بازدید کننده خواهد بود.

ادامه خواندن ساخت ظاهر یکپارچه در طراحی سایت

محدود و منحصر سازی محتوای سایت

اینترنت لبریز از بیلیون ها صفحه وب است که در حال انفجار اطلاعات است و اگر شما می خواهید در این بین حرفی برای گفتن داشته باشید باید اطلاعاتی منحصر به فرد و تک برای عرضه داشته باشید. در این بین یک وبمستر وسوسه می شود که اطلاعاتی تحت هر موضوع و زمینه ای را برای بازدید کنندگان فراهم کند که از این رو کاربران هر اطلاعاتی هر چند ناقص را می توانند بدست آورند.

این موضوع به ناچار منجر خواهد شد که سایت شما در هر زمینه ای حرفی برای گفتن داشته باشد ولی موضوعی برای اصلیت سایت نداشته باشید. شما باید به موضوع یا موضوعاتی موافق مهارت و تجربه خودتان بپردازید تا افراد به آنچه می خوانند بتوانند اعتماد کنند. اگر قصد دارید سایتی درباره موضوعی که اطلاعات کمی در آن زمینه دارید راه اندازی کنید، باید خودتان را برای شکست آماده کنید. در این حالت هر کس که از سایت شما بازدید می کند و اطلاعات بیشتری نسبت به شما دارد، یا مخالف آنچه که شما گفتید را در جایی دیگر خوانده باشد، فوراً از سایت شما متنفر شده و پس از خروج از آنجا به احتمال زیاد دیگر به آنجا بر نخواهد گشت.

محدود کردن محتوای سایت و راضی کردن یک گروه از افرادی که از سایت شما بازدید می کنند، بهتر از ارائه مطالبی بی محتوا و بی مضمون برای یک توده وسیع از افراد است که ممکن است آنها را ناراضی کند. اگر شما اعتقاد دارید که یک سایت دیگر در یک زمینه از تجارت، بهتر از شما عمل کرده، شما نباید در جهت تولید محتوایی همانند او ولی نامرغوب تلاش کنید، که ممکن است در مقایسه با او بد عمل کرده باشید.

ادامه خواندن محدود و منحصر سازی محتوای سایت

سایت آگهی رایگان بقیمت

سایت آگهی رایگان بقیمت

مدیر سایت درج آگهی رایگان «بقیمت» با اشاره به استقبال روزافزون متقاضیان خرید و فروش انواع کالا و خدمات از فرصت‌های ایجاد شده در بستر فضای مجازی، تنوع خدمات را مزیت رقابتی سایت‌های درج آگهی دانست و گفت: تلاش ما در سایت درج آگهی «بقیمت» بر این نکته متمرکز است که  خرید و فروش را در دسته‌بندی‌های متنوع کالایی و خدماتی برای متقاضیان خرید و فروش در فضای مجازی آسان، به صرفه و امن کنیم.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، مدیر سایت درج آگهی رایگان بقیمت      با تاکید بر لزوم شناخت بازار انواع مختلف محصولات و خدمات توسط مدیران و گردانندگان سایت‌های درج آگهی افزود: در برخی سایت‌های درج آگهی رایگان، آگهی محصولات و خدمات با عناوین و توصیفات عجیب و غیرواقعی منتشر می‌کنند که موجب بی‌اعتمادی مردم به کالاها و خدمات عرضه شده در این سایت‌ها می‌شود؛ اما در سایت «بقیمت» تلاش شده  با استفاده از ظرفیت‌های کارشناسی که در اختیار داریم این مشکل را حل کنیم و تمام محصولات و خدماتی که آگهی آنها در سایت بقیمت درج می‌شود، به صورت دقیق و جامع مورد بررسی قرار می‌گیرند تا محصول و خدمت ارائه شده قابل قبول و مورد اعتماد باشد.

وی با بیان اینکه دسته‌بندی‌های کالایی و خدماتی سایت «بقیمت» درج آگهی خرید و فروش را برای متقاضیان بسیار ساده کرده است، گفت: این دسته‌بندی‌ها تقریبا تمام کالاها و خدمات را بدون محدودیت پوشش می‌دهد. از جمله دسته‌بندی‌های کالایی این سایت می‌توان به لوازم‌خانگی، تور و خدمات مسافرتی، لوازم صوتی و تصویری، موبایل و تبلت، وسایل نقلیه و تجهیزات پزشکی اشاره کرد.

مدیرسایت درج آگهی رایگان «بقیمت» برای تبلیغات رایگان افزود: همچنین دسته‌بندی‌های خدماتی نیز شامل؛ استخدام و کاریابی، املاک، پذیرایی/مراسم و تعمیرات است.

وی با بیان اینکه سایت «بقیمت» برای سرویس‌دهی بهینه، به بخش پرداخت آنلاین از طریق درگاه پرداخت اینترنتی بانک ملت نیز مجهز است، گفت: سایت «بقیمت» دارای مجوز و ثبت رسمی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و نماد اعتماد وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز که به سایت‌های مورد تایید دولت داده می‌شود، به این سایت اعطا شده است.

علاقه‌مندان برای اطلاع از جزئیات بیشتر خدمات این سایت می‌توانند به آدرس اینترنتی این مجموعه  تبلیغات رایگان مراجعه کنند.

منبع : ایسنا

isna.ir

فهرست مخاطبین دوره آموزشی طراحی سایت:

آن دسته از افرادی كه می خواهند طراحی سایت را در محیطی 100 % عملی و كاملا پروژه ای یاد بگیرند.

اهداف دوره آموزش طراحی سایت :
آموزش جنبه های عملی طراحی سایت بصورت كاربردی و پروژه ای
افراد در پایان دوره آموزش طراحی سایت به تسلط کامل در تگ های HTML می رسند.
آموزش طراحی وب سایت با استفاده از (DIV,CSS(3
آموزش tag های جدید (HTML(5 در طراحی وب سایت

ادامه خواندن فهرست مخاطبین دوره آموزشی طراحی سایت:

لوگوی المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران رونمایی شد

لوگوی المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران رونمایی شد

لوگوی دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران با طرحی از ابراهیم حقیقی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری المپیاد فیلمسازی نوجوانان، لوگوی دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران که قرار است به عنوان یکی از بخش های سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان برپا شود، با طرحی از ابراهیم حقیقی رونمایی شد.

ادامه خواندن لوگوی المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران رونمایی شد