تعمیر لوازم خانگی سامسونگ

تعمیر لوازم خانگی سامسونگ

در دنیای امروز، همزمان با پیشرفت علم و فناوری، تکنولوزی های پیشرفته تری در وسایل برقی خانگی نیز استفاده می شود و همین امر سبب می شود که کار کردن با آن ها راحت و کارایی این وسایل افزایش یابد. در این میان بررندهای مختلفی وجود دارد که یکی از معیارهای انتخاب هر برند توسط خریدار، این است که نمایندگی تعمیرات آن وجود داشته باشد. برند سامسونگ یکی از معروفترین برندهایی است که اورژانس سرویس یکی از معتبررترین مراکز تعمیرات لوازم خانگی، اقدام به راه اندازی نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ نموده است تا بتواند در این زمینه فعالیت نموده و لوازم خانگی این برند را برای شما به بهترین شکل ممکن تعمیر نماید.

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ

تعمیر یخچال فریزر سامسونگ

تعمیر ساید بای ساید سامسونگ

تعمیر ماکروفر سامسونگ

تعمیر یخچال سامسونگ

تعمیر لوازم خانگی ال جی

تعمیر لوازم خانگی ال جی

همه ما با برند ال جی در تولید لوازم خانگی آشنا هستیم و به دلیل طراحی های فوق العاده زیبا و استفاده از بهترین و مهمترین تکنولوژی ها در ساخت وسایل خانگی، توانسته است جایگاه بسیار ویژه ای را در میان مردم به خود اختصاص دهد. اما آن چه مسلم است هر فرد پس از خرید این برند، به دنبال نمایندگی مجاز برای تعمیرات وایل خود می گردد در نتیجه اورژانس سرویس برای این منظور، اقدام به تاسیس تعمیرگاه مجاز ال جی نموده است که به شما اطمینان می دهد با بهترین کیفیت، تعمیرات محصولات خانگی ال جی صورت خواهد گرفت.

تعمیر یخچال ال جی

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

تعمیر ساید بای ساید ال جی

تعمیر یخچال فریزر ال جی

تعمیر ماکروفر ال جی

 

 

حذف پیغام های تبلیغاتی DNSUnlocker

مدتی است که در هنگام مرور سایت های مختلف و همچنین سایت های مشتریان با مشکلاتی مانند باز شدن ناگهانی پیغام های غیر اخلاقی یا تبلیغات فروش محصولات چینی روبرو هستیم. مشکل، باز شدن ناخواسته تبلیغات مزاحم Ads DNSUnlocker یا پیغام های غیر اخلاقی adultubeus.info است. بسیاری از افراد بعد از تلاش های مختلف و استفاده از آنتی ویروس باز هم نتوانسته اند مشکل را حل کنند.

حمله adultubeus.info
به دانلود ناخواسته adultubeus.info در تصویر دقت کنید
بر اساس بسیاری از راه حل ها، ابتدا Chrome Extension ها یا برنامه های نصب شده روی کامپیوتر بررسی شد. بعد از آن با بررسی بیشتر، متوجه افزوده شدن کدهای مخرب در محتویات سایت بارگذاری شده در هر صفحه شدیم. یکی از رایج ترین اسکریپت های سمت سرور که در بیشتر سایت ها اینترنتی مورد استفاده قرار می گیرد اسکریپت Google Analytics است که حمله کننده از طریق افزودن خطوطی به اسکریپت آن توانسته بود اسکریپت خود را اجرا کرده و بر روی خروجی نهایی (صفحه های باز شده) تاثیر بگذارد و هر کاری از باز کردن Popup تا افزودن iframe های تبلیغاتی در صفحه را انجام دهد. این حمله مرد میانی مشابه روشی است که برای فیلتر صفحات در چین استفاده می شود.

نمونه حمله مرد میانی در فیلترینگ چین

تصویر نحوه فیلترینگ چینی
راه حل پیشنهادی طراحی وب ایران
تمامی وب سایت ها و نرم افزارهای مبتنی بر وب طراحی وب ایران از امروز از پروتکل امن https برای اتصال به Google Analytics و لود analytics.js استفاده می کنند. با این روش، این سایت ها از این حمله در امان می مانند؛ تا وقتی که گوگل برای analytics.js از https استفاده نماید.
گرچه در بسیاری از سایت ها حمله به DNS هم برای این مورد ذکر شده است که آن نیز در کنار برنامه های نرم افزاری مخرب نصب شده می تواند یکی دیگر از احتمالات باشد.

نمونه اسکریپت آلوده Google Analytics
نمونه اسکریپت آلوده Google Analytics
راه حل پیشنهادی کاربران
برای کاربران نیز فعلا تنها راه شاید بلاک کردن analytics.js با Chrome Extension هایی مانند AdBlock است.
در صورت پیدا کردن راه حل های دیگر، اطلاعات آن در زیر این متن به روز خواهد شد.
webdesigniran.com

تفاوت خط تیره و زیر خط در سئو

تفاوت خط تیره و زیر خط در سئو

  • سوال های مشابه
    تفاوت جداسازی کلمات با خط تیره و زیر خط در آدرس صفحات URL و تاثیر آن در سئو
    بین استفاده از خط تیره و زیر خط کدامیک برای جداسازی کلمات در آدرس های URL بهتر است؟
    برای جداسازی نام فایل ها، استفاده از خط تیره توصیه می شود یا زیر خط؟
    پاسخ
    این سوال یکی از پر سابقه ترین سوالات مبحث سئو است. گوگل به صورت واضحی بیان کرده است که بین این دو فرق می گذارد و در عبارت زیر بیان کرده است که ما (یعنی گوگل) دو کلمه در دو سمت یک زیر خط را چسبیده و کلمات دو سمت یک خط تیره را به هم چسبیده در نظر می گیریم. به زبان ساده تر از نگاه گوگل، خط تیره مشابه با فاصله، برای جداسازی دو کلمه و زیر خط، برای اتصال دو تکه از یک کلمه، در نظر گرفته می شود.

We still join on the underscore and separate on the dash
این جمله از مت کاتس مهندس ارشد نرم افزار گوگل در ویدیوی سال 2011 نقل گردیده است. ولی باز هم توصیه این است که از تغییر آدرس ها و نام فایل های انبوه برای سئو کردن صفحات یا نام فایل های فعلی سایت های موجود، جدا خودداری کنید زیر این فاکتور تاثیر بسیار جزئی در رتبه بندی یک سایت دارد.
اما کار در موتور جستجوی بینگ شرکت مایکروسافت متفاوت است. بینگ واضح اعلام کرده است تفاوتی بین خط تیره و زیر خط برای جداسازی کلمات قائل نیست.

We do not differentiate between dash and underscore in our URL ranking features
البته هنوز هم خیلی از تولید کنندگان نرم افزارهای مبتنی بر وب، از زیر خط برای جدا سازی کلمات در نام فایل ها یا آدرس صفحات / URL استفاده می کنند. برنامه نویس ها به علت ویژگی های زبان های برنامه نویسی علاقه مند به استفاده از زیر خط ها یا underscores (_) به جای خط تیره ها یا hyphens (-) در جداسازی کلمات در یکدیگر هستند.

چک لیست
در آخر توصیه می کنیم که موارد زیر را بررسی نمایید.
– اگر سایت جدیدی را آغاز کرده اید در آدرس صفحات حتما از خط تیره یا hyphen (-) استفاده کنید.
– اگر سایت کوچکی دارید تمام آدرس های قبلی را به خط تیره دارشان تبدیل کرده و آدرس های فعلی را 301 redirect کنید.
– اگر سایتی قدیمی با انبوهی از آدرس های صفحه یا فایل هایی دارید که با زیر خط یا underscores (_) جدا شده اند می توانید با حفظ آدرس های قبلی در نامگذاری های جدید از خط تیره یا hyphen (-) استفاده کنید.

webdesigniran.com

تاثیر سرعت سایت در سئو و رتبه سایت

تاثیر سرعت سایت در سئو و رتبه سایت

از میان سایر شاخصه های رتبه بندی سایت ها و عوامل موثر در بهینه سازی سایت ها / سئو، شاخص سرعت سایت، از رشد چشمگیری برخوردار بوده است. گوگل از سال 2010 به صورت رسمی سرعت سایت را در پاسخ به نیاز مشتریان به عنوان یکی از فاکتورهای ارزیابی و رتبه بندی سایت ها و موثر در سئو سایت اعلام کرده است.

گوگل با توجه به نظر سنجی داخلی اشاره می کند که باز شدن سریعتر صفحات می تواند به افزایش رضایت کاربران از نتایج حاصل از جستجو منتهی شود. افزایش سرعت بارگذری صفحات می تواند باعث دسترسی کاربران به صفحات بیشتر و در نتیجه افزایش کیفیت خدمات یا فروش محصولات شود.

  1. گوگل به مدیران سایت استفاده از ابزارهای زیر را برای بررسی و بهبود سرعت سایت پیشنهاد کرده است:
    1- سرویس Page Speed: ابزار و سرویسی از گوگل که میزان سرعت سایت و درصد رعایت استانداردهای مربوط به طراحی سایت توسط یک سایت را با شاخصه های عددی (درصد)، رنگ و توضیحات برای نسخه های موبایل و دسکتاپ به صورت مجزا مشخص می کند.

2- سرویس YSlow: یکی از سرویس های بسیار مناسب و رایگان تحلیل و بررسی صفحات وب است که به صورت افزوده به مرورگرهای مختلف اضافه می شود. این سرویس پس از بررسی فنی صفحه و سایت، گزارشات عددی و نتایج تحلیلی مناسبی ارائه می کند. این سرویس توسط شرکت یاهو برای بهبود کیفیت رعایت استانداردهای وب و استاندارهای شرکت یاهو در طراحی سایت ارائه شده است.

  • 3- سرویس WebPageTest: این سرویس نتایج تحلیلی شاخصه سرعت مبتنی بر سرورهای مختلف در موقعیت های جغرافیایی سفارشی ارائه می دهد.

هدف گوگل از افزودن این پارامتر به رتبه بندی سایت ها، علاوه بر افزایش میزان رضایت کاربران از نتیجه های به دست آماده در جستجوگر گوگل، افزایش رضایت کاربران در کار با اینترنت است.

موتور جستجوی بینگ نیز در ابزار مدیریت وب بینگ خود شاخص PLT / Page Load Time یا همان سرعت بارگذاری صفحات وب سایت را به عنوان یکی از شاخصه های افزایش رضایت کاربر و در نتیجه بهبود رتبه بندی سایت، اعلام کرده است.

webdesigniran.com

یک چهارم سایت های دنیا با وردپرس

یک چهارم سایت های دنیا بر روی شانه های وردپرس

شاید به راستی روزهای بسیار بزرگی برای همه توسعه دهندگان، علاقه مندان و کاربران سیستم های مدیریت محتوای متن باز باشد که، سیستم متن باز مدیریت محتوای وردپرس یک چهارم فضای وب را در اختیار دارد.

طبق آمارگیری انجام شده توسط W3Techs بر اساس دو شاخصه کاربرد و سهم از بازار انجام شده است

سیستم مدیریت محتوای متن باز وردپرس در 58.7% همه سایت های استفاده کننده از سیستم های مدیریت محتوای نام آشنا، استفاده شده است که این میزان برابر 25% کل وب سایت ها است.
مقایسه سیستم های مدیریت محتوا و درصد سهم از بازار
مقایسه پنج ساله سهم از بازار سیستم های مدیریت محتوا
آمار فوق با وجود شناور و غیر قطعی بودن بسیار شناور است اما نشان دهنده کاهش آهنگ رشد وردپرس نیز است. گرچه مت مولنوگ بلندپروازانه اعتقاد دارد که این آمار نشان دهنده این است که وردپرس هنوز شانس استفاده شدن بر روی 57 درصد از وب سایت هایی که از CMS استفاده نمی کنند را دارا می باشد.

مقایسه سیستم های مدیریت محتوا در آخرین ماه های 2015
سهم از بازار شش سیستم مدیریت محتوا در مقایسه با یکدیگر و در مقایسه با کل وب در نوامبر 2015
با این وجود کنترل کردن سهم نیمی از بازار هنوز هم نکته بسیار مهمی است. گرچه این مزیت معایبی مانند افزایش حمله های امنیتی را نیز به همراه دارد، که وردپرس را مجبور به رفع مشکلات امنیتی بسیار زیادی در طول دوره حیات خود کرده است.

اگر شما از خدمات نگهداری و پشتیبانی طراحی وب ایران برای وردپرس یا طراحی سایت های سریع مبتنی بر بسترهای متن باز استفاده نمی کنید آگاه باشید که مهمترین کار هر روزه شما به روزآوری، به روزآوری و به روزآوری است.

تکنولوژی W3Techs برای تهیه این آمار از ده میلیون وب سایت اول الکسا استفاده کرده است. در این بررسی اگر صفحه ای از وب سایت شامل یک تکونولوژی باشد به تمام سایت تعمیم داده شده است.
همچنین از آنجا که تعدادی از دامنه های سطح بالا مانند sun.com بر روی دامنه های دیگر مانند oracle.com فوروارد است، تعداد بررسی کمتر از ده میلیون است اما این جامعه آماری بزرگ می تواند صحت نسبی اطلاعات را تایید کند.

webdesigniran.com