ایده طراحی وب سایت هتل برای استقبال فراموش نشدنی از مهمانان

کمی عجیب است که تصور کنید میهمانان شما به طراحی وب سایت رسمی هتل شما “می آیند” نه اینکه ابتدا در هنگام ورود به هتل با استقبال گرم از برند شما مطلع شوند.

با این حال ، این اغلب اولین تعامل مستقیم مهمان با نام تجاری شما است. این اولین فرصتی است که کاربران را در تجربه ای که هتل شما ارائه می دهد غوطه ور کنید ، خواه یک هتل بوتیک ، یک هتل آپارتمان یا یک اقامتگاه لوکس باشد. با در نظر گرفتن این موضوع ، ما بهترین شیوه ها و ایده های خلاقانه را برای کمک به شما در استفاده بیشتر از طراحی وب سایت هتل ، ترسیم می کنیم.

تصویر طراحی وب سایت هتل
تصویرسازی توسط OrangeCrush
بهترین روش ها برای وب سایت های هتل

ویژگی های مctiveثر
هنگام پیاده سازی به روزرسانی های جدید در وب سایت خود ، مهم است که به تجربه کاربر در شرایط فعلی فکر کنید. راحتی و راحتی رزرو را برای میهمانان آینده بسیار آسان می کند ، در حالی که زیبایی زیبا و غیرمعمول که به کاربر شما متصل می شود ، باعث می شود نام تجاری شما در بین سایر طراحی های وب سایت هتل برجسته شود.

ارتباط واضح
داستان هتل شما ، از جمله فرهنگ و تجربه پیرامون آن ، باید به وضوح به مهمانان شما اطلاع داده شود. به عنوان یک پایه: قیمت ، در دسترس بودن ، مکان ، امکانات رفاهی ، سیاست ها و بررسی ها البته برای هر کسی قبل از رزرو ضروری است. کپی وب سایت خود را به روز ، همیشه جذاب و همیشه SEO دوستانه نگه دارید. حالا ، فراتر از آن برویم.

قابلیت به خاطر سپردن
محل اقامت شما داستان خاص خود را دارد. شما چه نوع هتلی هستید؟ مشتری شما کیست؟ تفاوت هتل شما با بقیه چیست؟ باید عنصری در داستان شما وجود داشته باشد که میهمانان را به خود جذب کند ، شاید جایی که آنها چیز منحصر به فردی را کشف کرده یا در مورد عنصری از تاریخ که مربوط به هتل شما می شود یاد بگیرند. هر چه ممکن است باشد ، یک زاویه پیدا کنید. از پیشنهادات ، خدمات و تجربیات محلی برای اهرم جامعه استفاده کنید.

 

ایده های طراحی وب سایت هتل در عمل

ویجت های شناور
ابزارک ها دکمه های ساده ای هستند که نوع خاصی از عمل را انجام می دهند. آنها همیشه در جلوی سایر تصاویر بصری در یک وب سایت ظاهر می شوند و توانایی شناور شدن در همه جای صفحه را دارند. پیاده سازی ابزارک های شناور ، به ویژه برای تمرکز بر گزینه های رزرو ، روند رزرو مستقیم مهمانان از طریق شما را تسریع می کند.

نمونه ویجت شناور
این هتل لوکس شامل یک ویجت شناور “اکنون کتاب” است تا اطمینان حاصل شود که مهمانان همیشه می توانند رزرو کنند. تصویر از طریق One & Only Cape Town.
پیمایش منظر
پیمایش منظر یک جلوه همه جانبه و سه بعدی است که در آن پس زمینه وب سایت کندتر از همه ویژگی ها یا عناصر طراحی در پیش زمینه حرکت می کند.

مثال پیمایش اختلاف منظر
Phos Villas دارای یک سفر اختلاف منظر است
شناور اثرات
افزودن زیبایی های ظریف به طراحی وب سایت شما از طریق جلوه های شناور می تواند طراحی شما را به طور کلی ارتقا دهد و در بین سایر وب سایت های هتل برجسته شود. این اثرات از طریق افزایش تعامل و تعامل ، تجربه کاربر را تا حد زیادی بهبود می بخشد.

نمونه اثرات شناور
طراحی وب سایت Cheval Collection شامل جلوه های شناور و گسترش گزینه های اضافی برای مهمانان آینده است
سرعت بارگذاری سریع
سرعت بارگذاری سریع به دلایل واضحی بسیار زیاد است ، اما درنهایت عامل تعیین کننده ای است که مهمان با شما رزرو کند ، در پلت فرم دیگر یا مکان دیگری. انتخاب گزینه میزبانی مناسب و نگه داشتن امکانات اضافی (مانند ویجت ها و افزونه ها) در حداقل میزان به این امر کمک می کند.

مثال سرعت بارگذاری سریع
Europe Jet Ski سایت خود را با تصاویر متحرک مانند این پر می کند.
طرح بندی پاسخگو
طرح بندی های واکنش گرا در سیستم عامل ها در دستگاه های مختلف به خوبی عمل می کند. این به راحتی ، راحتی و اثبات آینده طراحی وب سایت شما می افزاید. طراحی واکنش گرا SEO ، سرعت بارگذاری را بهبود می بخشد و به شما امکان می دهد نحوه ظاهر شدن عناصر طراحی را همزمان در دستگاه های مختلف به روز کنید.

 

https://99designs.com/blog/web-digital/hotel-website-design-ideas/

تعمیر و نگهداری سیستم اعلام حریق

تعمیر و نگهداری سیستم اعلام حریقتعمیر و نگهداری سیستم اعلام حریق

تعمیر و نگهداری سیستم اعلام حریق

وجود سیستم های اعلام حریق در هر نوع ساختمان، ضروری است. متاسفانه آتش سوزی یکی از بدترین بلاهایی است که در کوتاه ترین زمان می تواند تمام هستی انسان را به باد بدهد. در صورتی که اگر سیستم اعلام حریق در ساختمان وجود داشته و همچنین فعال باشد، می تواند مانع از چنین خسارت هایی شود. بارها دیده ایم که افرادی در ساختمان های مسکونی و غیرمسکونی، جان خود را در اثر این سانحه از دست داده اند و آنچه در این میان مشکل ساز بوده، خرابی سیستم های اعلام حریق است.

ادامه خواندن تعمیر و نگهداری سیستم اعلام حریق