5 استراتژی برتر تجارت الکترونیکی برای فروشندگان آمازون

فروش در آمازون تجارت بزرگی است. در سال 2019 ، فروش خالص آمازون 280.5 میلیارد دلار بود. بله ، میلیارد دلار با B. تا سال 2021 ، بیش از 9.7 میلیون فروشنده و در میان آنها 1.9 میلیون فروشنده فعال وجود دارد. بنابراین اگر قصد راه اندازی فروشگاه و پیوستن به آن تقریباً دو میلیون فروشنده فعال را دارید ، به طراحی تجارت الکترونیک آمازون متوقف خواهید شد.

ما با جورج رید ، کارشناس آمازون و نویسنده georges.blog ، در مورد بهترین استراتژی های طراحی گرافیک تجارت الکترونیکی برای فروشندگان آمازون صحبت کردیم. جورج از طریق وبلاگ ، خبرنامه و گروه فیس بوک خود برای خلاقان آمازون ، بهترین محتوای آمازون را که در حال حاضر در سیستم عامل است ، سرپرستی می کند و آن را دسته بندی می کند تا فروشندگان بتوانند نمونه هایی از استراتژی های طراحی تجارت الکترونیکی را که بهترین کار را دارند ، ببینند. در اینجا توصیه ای است که وی برای هر کارآفرینی که یک برند موفق در آمازون ایجاد می کند دارد.

طراحی تجارت الکترونیک آمازون در یک نگاه

اول از همه ، برای اینکه یک فروشنده آمازون موفق باشید ، لیست های شما باید برای سیستم عامل بهینه شود. این بدان معنی است که ایجاد تصاویری با وضوح مناسب ، دانستن نحوه کار با کلمات کلیدی ، طراحی صفحات لیست خود برای موبایل پسند بودن و رعایت شرایط خدمات آمازون.

طراحی تجارت الکترونیک برای آمازون با اصول طراحی تجارت الکترونیک جهانی همخوانی زیادی دارد ، اما دقیقاً مانند هر سیستم عامل دیگری ، آمازون نیز دستورالعمل ها و الزامات خاص خود را دارد که فروشندگان هنگام تهیه طرح برای فروشگاه های آمازون خود باید آنها را در نظر داشته باشند.

لیست عینک آفتابی
از طریق Go Data Feed
بیایید به برخی از حقایق سریع در مورد طراحی برای آمازون نگاهی بیندازیم:

برای لیست های منظم محصولات ، استفاده از حداقل 2000 × 2000 پیکسل برای ابعاد تصویر توصیه می شود. هرچه کیفیت تصویر بالاتر باشد ، تجربه کاربری بهتری دارد اما به یاد داشته باشید این تصاویر از 10 مگابایت بیشتر نیستند.
JPEG نوع ایده آل تصویر برای تصاویر منظم لیست محصولات است.
محصول کامل باید در قاب تصویر نشان داده شود.
علامت های سفید روی تصاویر محصول مجاز نیستند.
تصاویر ممکن است حاوی گرافیک یا متنی نباشد که مربوط به محصول باشد.
فراتر از این نیازها ، ساخت گرافیک آمازون که کلیک می کند بیشتر یک فرایند ذهنی است. استراتژی های آزمایش شده ای وجود دارد که می توانید به کار بگیرید ، اما چگونگی به کارگیری آنها نیاز به خلاقیت و تفکر انتقادی از طرف شما دارد.

5 استراتژی طراحی گرافیک تجارت الکترونیکی برای فروشندگان آمازون از George Reid

در اینجا استراتژی های اصلی جورج رید برای فروشندگان آمازون وجود دارد که باید هنگام طراحی برای فروشگاه های خود اجرا کنند:

1. تمایز قائل شوید
تمایز در همه جا مهم است ، اما به ویژه برای تصویر اصلی شما بسیار مهم است زیرا این اولین تصویر اولین لمس خریدار بالقوه با نام تجاری شما است.

در بازاریابی ، نقطه تماس هر تماس شخصی با نام تجاری شما است. این می تواند این باشد که آنها یک تبلیغ در خوراک رسانه های اجتماعی خود ببینند ، از کنار محصول شما در قفسه فروشگاه عبور کنند ، از شما ایمیل بگیرند یا وب سایت شما را بررسی کنند.

تصویر اصلی شما باید متفاوت از تصویر اصلی باشد که دیگران برای همان محصول استفاده می کنند. و نه فقط متفاوت – بلکه باید توجه خریدار را به خود جلب کند ، زیرا آنها پس از لیست در لیست قرار می گیرند.

چطور؟ طراحی گرافیکی هوشمندانه ای که شرایط خدمات آمازون را نقض نمی کند. به این تصویر که برای آب گازدار زشت استفاده شده نگاهی بیندازید:

دو قوطی زشت در کنار هم با یک پوشش
از طریق زشت
حلقه های آبی با امتیاز فروش را مشاهده می کنید؟ این پوشش ها انواع تزئینات گرافیکی است که باعث می شود تصویری در برابر تصاویر رقبا از همان محصول برجسته شود.

در حالی که آمازون شرط می کند شما نباید از تصاویر روی تصویر اصلی خود استفاده کنید ، بسیاری از مارک ها با فریب الگوریتم تصور می کنند که این پوشش بخشی از بسته بندی محصولات است ، حیله گرانه عمل می کنند ، بنابراین از پس آن بر می آیند. هنگامی که تمام تصاویر اصلی نیاز به پس زمینه سفید و ساده دارند ، این امر کمک زیادی به افزایش نرخ کلیک می کند.

همچنین می توانید با استفاده از رندرهای سه بعدی به جای عکس و همچنین در نظر گرفتن زاویه ها ، نورپردازی و عوامل تحریک کننده روی بسته بندی ، تفاوت ایجاد کنید.

https://99designs.com/blog/business/amazon-ecommerce-design/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *