بهترین و بدترین کمپین های بازاریابی دیجیتال در تمام دوران

بهترین کمپین های بازاریابی دیجیتال از جنبه های شخصی رسانه های اجتماعی ، ارتباطات احساسی هنرهای تجسمی و تاکتیک های ظریف فروش بازاریابی سنتی استفاده می کند. با استفاده از این موارد ، نام تجاری می تواند با ظرافت مستقیم به ناخودآگاه مشتری و همچنین قلب آنها برسد. یا ، می تواند یک شکم تحقیرآمیز باشد ، مانند تبلیغات پپسی با کندال جنر.

برای کمک به الهام بخشیدن به ایده های کمپین بازاریابی دیجیتال بعدی شما – و ارائه یک هشدار تیره در مورد آنچه نباید انجام دهید – ما لیست بهترین و بدترین کمپین های بازاریابی دیجیتال در تمام دوران را منتشر می کنیم. ما سعی می کنیم تا آنجا که می توانیم منحصراً به کمپین های آنلاین پایبند باشیم – بنابراین دیگر شما را از اشاره های ناخودآگاه پپسی به عدالت اجتماعی متذکر نمی شویم.

5 کمپین بازاریابی دیجیتال در تمام دوران

1. چالش سطل یخ ALS
بهترین کمپین های بازاریابی دیجیتال در تمام دوران: چالش سطل یخ ALS
اوباما ، رئیس جمهور وقت ، این چالش را از طریق gyfcat پذیرفت.
اگر هنوز چالش TikTok را انجام نداده اید ، آنلاین هستید؟ وسواس ما در ارتباط با رسانه های اجتماعی و جرات یکدیگر برای به اشتراک گذاری ضبط ها سالهاست که در حال افزایش است.

در سال 2014 ویدئوی جدیدی از چالش با ظهور “چالش سطل یخ” با محوریت خیریه آغاز شد.

این فرض به اندازه کافی ساده بود: یک سطل یخ را در یک ویدیوی رسانه های اجتماعی روی سر خود بریزید تا از تحقیقات ALS حمایت کنید. پس از اتمام کار ، دوستان خود را نیز به چالش می کشید تا این کار را انجام دهند ، که به گسترش کمپین کمک کرد. اگرچه اغلب به انجمن ALS مرتبط است ، اما این کمپین در واقع توسط پت کوئین و پیت فراتس ، دو فعال ALS که نمایندگی یک موسسه خاص را نداشتند ، آغاز شد.

روایت های رقابتی وجود دارد که آیا شما می توانید به جای کمک مالی واقع شده یا علاوه بر آن واقعاً کمک کنید ، اما ، صرف نظر از این ، این پروژه آگاهی کافی را برای افزایش سرمایه تحقیقاتی 220 میلیون دلار در سراسر جهان به ارمغان آورد. این پول به خوبی مورد استفاده قرار گرفت ، زیرا چند سال بعد در سال 2016 ، محققان ژن جدیدی را ایجاد کردند که باعث این بیماری شد ، که به نوبه خود منجر به ژن درمانی جدید و توسعه دارو شد.

چرا اینقدر خوب کار کرد؟
به گفته Eb Adeyeri ، مدیر استراتژی ما اجتماعی هستیم ، “چالش سطل یخ بر بسیاری از ویژگی های شخصیتی که هنگام استفاده از رسانه های اجتماعی ظاهر می شود ، تأثیر می گذارد. این روحیه رقابتی را تشویق می کند ، به طوری که هر یک از شرکت کنندگان سعی می کنند ویدئوی خود را سرگرم کننده تر ، پوچ تر یا وحشیانه تر از فیلم قبلی کنند. این همچنین بر این واقعیت تأثیر می گذارد که مردم اغلب تمایل به خودشیفتگی در شبکه های اجتماعی خود دارند و از بهانه ای برای ارسال تصاویر و فیلم های خود لذت می برند. ”

کمپین #LikeAGirl 2014 از برند بهداشت زن به عنوان “تغییر دهنده بازی در جنبش فمینیستی” معرفی شد ، همیشه مرز بین تبلیغات و تأثیر اجتماعی را محو می کرد. این کمپین با محوریت مجموعه ای از ویدئوهای یوتیوب که کلیشه های جنسیتی را معکوس کرده بود ، با استناد به اصطلاح “کاری شبیه به دختر انجام دهید” به معنای مثبت و قدرتمندی تبدیل می شود ، که اغلب بایت های صریح صدا از ورزشکاران و رهبران زن و همچنین دیدگاه نوجوانان را نشان می دهد. دختران

بهترین کمپین های بازاریابی دیجیتال در تمام دوران: همیشه #LakeAGirl
بلافاصله پس از انتشار ویدئوی اولیه ، زنان در همه جا داستان های شخصی خود را به اشتراک می گذاشتند و از نسل های جوان حمایت می کردند تا نقش های سنتی جنسیتی را به چالش بکشند. همیشه این کمپین را با چندین ویدئوی پیگیری تقویت می کرد ، که اغلب حول محور یک زن موفق برای گفتن داستان خود می چرخید.

در حالی که این کمپین موفق شد نام برند Always را بالا ببرد ، دستاورد واقعی آن در تأثیر اجتماعی آن نهفته است. یک مطالعه موردی پیگیری نشان داد که 76 درصد از دختران در حال حاضر ارتباط مثبتی با عبارت “مانند یک دختر” دارند (از 19 درصد) و دو نفر از هر سه مرد که ویدیو را تماشا کرده اند گفته اند که قبلاً “دوبار فکر کرده اند” استفاده از این عبارت به عنوان توهین

https://99designs.com/blog/marketing-advertising/best-worst-digital-marketing-campaigns-time/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *