لایسنس ارزان cPanel

cPanel نام کنترل پنلی است که با نصب آن روی سرورهای لینوکس، می توان به کاربران زیادی هاست یا فضای میزبانی برای راه اندازی سایت و سامانه های اینترنتی شان را داد. سی پنل را کاربرپسند ترین کنترل پنل می دانند. به این دلیل که از نظر رابط کاربری و امکاناتی که به مشتری ارائه می کند بسیار جذاب است. به عنوان مدیر سرور هم اگر قصد استفاده از این کنترل پنل را داشته باشید، باید لایسنس آن را خریداری کنید و روی IP سرور خود فعال کنید. اگر به دنبال لایسنس ارزان cPanel می‌گردید، با ادامۀ ماجرا همراه ما باشید.

لایسنس ارزان cPanel

لایسنس ارزان cPanel

 

لایسنس های سی پنل بسته به اینکه شما مستقیم از خود شرکت سی پنل تهیه کرده باشید و یا از نمایندگان آن، قیمت های مختلفی دارند. حتی خودِ نمایندگان شرکتی مثل سی پنل دارای سطوح مختلفی هستند و براساس سطحی که دارند لایسنس ها را با قیمت های مختلفی می توانند به مصرف کننده بفروشند. اما جدای از لایسنس های این چنینی که شما هم می توانید تهیه کنید، یک مجموعه لایسنس ارزان تر از همه جا هم وجود دارد که با قیمت های بسیار کمتر و باورنکردی امکان استفاده روی هر نوع سرور لینوکس را دارند. به چنین لایسنس هایی،لایسنس اشتراکی گفته می‌شود.

  • لایسنس اشتراکی از نظر کیفیت با لایسنس های اصلی هیچ تفاوتی ندارند. حتی با مزیت هایی مثل عدم امکان تحریم توسط شرکت اصلی، از لایسنس های اصلی هم برترند. نباید فراموش کرد که خیلی از مدیران سرورها با مسدود شدن لایسنس سی پنل آنها مواجه می شوند که حتی هزینۀ خرید لایسنس هم استرداد نمی گردد. بدین ترتیب صدمۀ جبران ناپذیری را باید متحمل شوند. اما لایسنس های ارزان اشتراکی این مشکل را به هیچ عنوان ندارند.

با این توضیحات اگر قصد خرید لایسنس ارزان cPanel را دارید، به صفحۀ سفارش لایسنس های اشتراکی در سایت Webnolog.net وارد شده و بسته به نوع سرور که مجازی یا اختصاصی است، مراحل ثبت سفارشلایسنس ارزان سی پنل را طی کنید. پس از پرداخت صورت حساب، ایمیل فعال سازی برای شما ارسال می شود که به واسطۀ دستور العملی که درون آن وجود دارد، قادرید لایسنس را روی سرور خود نصب نمایید. لازم به ذکر است که لایسنس های ارزان محدود به نوع کنترل پنل سی پنل نیست. برای سرویس ها و کنترل پنل های دیگر هم امکان خرید لایسنس ارزان وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *