اشتباهات در صفحه تماس با ما در طراحی سایت

 

اشتباهات در صفحه تماس با ما در طراحی سایت

اشتباهات در صفحه تماس با ما در طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت صفحه ی اصلی و همچنین منو اصلی سایت در طراحی سایت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در حقیقت مهم ترین عناوین و منو ها باید در این صفحه گنجانده شوند. صفحه ی تماس با ما نیز از جمله ی این صفحات مهم است که باید حتما گزینه ی ان در منو اصلی و در معرض دید مخاطبان قرار گیرد. زیرا تنها راه و پل ارتباطی میان شما و مشتریان یا مخاطبین سایت شما می باشد.

عدم وجود صفحه تماس با ما در طراحی سایت

هنوز هم با برخی از سایت ها مواجه می شویم که صفحه ی تماس با ما را در سایت خود ندارند. این کار بدون شک یک اشتباه اساسی از سوی مدیران این سایت ها خواهد بود زیرا اضافه کردن صفحه ی تماس با ما به میزان بسیار زیادی حس اعتماد را در بین افراد ایجاد مینمایند. این سایت ها در برخی مواقع تنها به اضافه کردن ادرس های شبکه های اجتماعی خود اکتفا می کنند.

راهبری پیچیده در طراحی سایت
محل قرار گیری منوی تماس با ما باید در دسترس ترین قسمت سایت شما قرار بگیرد. و کاربر برای دستیابی به اطلاعات تماس شما نباید دچار سردرگمی شود. بهترین قسمت برای قرار گیری منوی تماس با ما قراردادن ان در منوی اصلی سایت می باشد.

فرم تماس نا مناسب در طراحی سایت

یکی از اشکالاتی که در طراحی فرم تماس شاهد ان هستیم سادگی بیش از حد و یا پیچیدگی بیش از حد این فرم هاست. در طراحی سایت به طور کلی ایجاد و طراحی فرم ها نیاز به تخصص و مهارت توام با هم دارد. سادگی بیش از حد فرم ها باعث میشود که بسیاری از موارد مهم و ضروری در فرم گنجانده نشود و همچنین پیچیدگی بیش از حد فرم ها نیز ناشی از اضافه کردن بیش از حد موارد غیر ضروری در فرم ها است. که نه تنها برای کاربر کمک کننده نخواهد بود بلکه باعث سردرگمی بیش از حد کاربر نیز خواهد شد.

کاربرد فرم به تنهایی
در صورتی که تنها راه ارتباطی مشتریان و مخاطبین شما فرم تماس باشد به زودی بسیاری از مشتریان خود را از دست خواهید داد. زیرا وجود شماره تماس و شماره فکس و همچنین سایر شبکه های اجتماعی در کنار فرم تماس ضروری می باشد.
عدم بررسی نمودن فرم ها در طراحی سایت
بروز خطا در فرم تماس در طراحی سایت
همه ی عناصر و قسمت های سایت در برخی مواقع ممکن است دچار خطا شوند و یا به درستی کار نکنند. با وجود اینکه این خطاها در سایت ها یک امر رایج و طبیعی است اما بسیاری از کاربران وجود این خطاها را ناشی از کیفیت پایین سایت شما تصور میکنند.بنابراین بهتراست فرم های تماس و سایر قسمت های سایت خود را به طور مرتب بررسی نمایید تا در صورت اختلال در عملکرد انها مشکلات انها را رفع نمایید تا این موضوع باعث کاهش مخاطبین شما نشود.

http://www.sitecode.ir/blog/

 

روند طراحی سایت در سال میلادی 2018

 

 

روند طراحی سایت در سال میلادی 2018

 

روند طراحی سایت در سال میلادی 2018
طراحی سایت طراحی وب سایت در این مقاله سعی داریم شما را با جدید ترین تغییرات و ایده های نو در طراحی سایت آشنا نماییم.
پایان یافتن طراحی وب سایت سنتی
مفهوم طراحی وب سایت بر طبق روش های سنتی رو به فراموشی گذاشته است. اساس طراحی سایت با اصول و روش های سنتی بیشتر به زیبایی سایت توجه می شد تا توجه به سایر عوامل اما طراحی سایت ها به سبک های نو و جدید کمتر به عامل زیبایی در طراحی سایت توجه می شود.

تداخل محاوره ای در طراحی سایت
پیش بینی ها اینطور است که سال میلادی جدید سال تجارت محاوره ای در وب سایت ها خواهد بود. مردم از طریق چت و پیام نگار ها و سایر نرم افزار ها با شرکت ها ارتباط برقرار خواهند کرد و این روند بیش از همیشه رو به افزایش خواهد بود.

فایل های متحرک و انیمیشنی طراحی سایت
در صورتی که به دنبال جلب توجه در سایت خود هستید می توانید از این قابلیت ها استفاده کنید. استفاده ی مناسب از فایل های انیمیشن در سایت تان می تواند بسیار کمک کنده باشد. اما از استفاده های زیاد و پر تکرار و پر حجم بهتر است اجتناب نمایید.

نسل جدید از طراحی سایت ریسپانسیو
طراحی سایت واکنشگرا همچنان رو به توسعه و پیشرفت خواهد بود و همچنان یکی از کاربردی ترین روش های طراحی سایت محسوب می شود .

طراحی سایت مینیمال
یکی از ایده های که با استقبال و توجه مواجه شده است طراحی سایت به روش مینیمال است. طراحی سایتی که در عین سادگی برای کاربران دارای جذابیت نیز می باشد.
تصویر سازی داده ها
تصویرسازی داده ها بسیار موضوع مهم و با اهمیتی است زیرا از این طریق شما بهتر خواهید توانست به معرفی برند خود بپردازید. نمایش اطلاعات به شکل بصری و قابل درک برای کاربران موضوعی است که بیش از پیش باید در دستور کار قرار گیرد.
استفاده ی کمتر از تصاویر در سایت
اگر به جدیدترین طراحی سایت ها توجه کنید متوجه خواهید شد که ایده های نو بر این است که کمتر از تصاویر در طراحی سایت ها استفاده شود. و مردم بیشتر ترجیح می دهند تصاویری را مشاهده نمایند که در حال معرفی محصولات و همچنین برند مورد نظر است.
طراحی متریال

روشی است که در چند سال اخیر برای نمایش زنجیره ای از موضوعات و مفاهیم در سایت استفاده می شود. در این روش از ابعاد و تصاویر گرافیکی برای نمایش هرچه بهتر جلوه های بصری بهره گرفته می شود.
اسکرول های طولانی
استفاده از اسکرول های طولانی نیز مزایا و معایبی دارد امروزه یکی از روش هایی که بسیار مورد توجه قرار گرفته است استفاده ی درست و مناسب از اسکرول هایی است که به صورت طولانی در سایت به کار گرفته می شود. مشابه این اسکرول هارا در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک مشاهده می نماییم. در حقیقت بسیاری از سایت ها ترجیح می دهند به جای استفاده از منو ها همه ی موارد را در یک صفحه و به همراه یک اسکرول طولانی و پشت سرهم قرار دهند.
اهمیت بیش از همیشه ی تایپو گرافی
از این روش برای تبلیغات و معرفی هرچه بیشتر و بهتر برند ها و محصولات اصتفاده می شود. اهمیت تایپو گرافی امروزه بیش از همیشه مورد توجه قرار گرفته است.

http://www.sitecode.ir/blog/

 

 

نسل جدید سئو را با فست سئو تجربه کنید

سئو چیست؟ کلمه ای آشنا که مفهوم کلی آن رسیدن به رتبه اول گوگل است اما در اصل نوعی ساخت روابط عمومی مثبت و موثر در قالب یک وب سایت تعاملی قابل دسترس برای مخاطبان هدف با بکارگیری اصول تخصصی سئو سایت و کمک به شهرت بوده که خود نشان دهنده نوعی مسئولیت اجتماعی در بازار هدف است.

.

.سئو سایت با هدف کاهش خطر های احتمالی کسب و کار ها بعنوان یکی از اهداف اولیه و مهم یک شرکت سئو در راستای ارتقاء کسب و کار برای رسیدن به یک صنعت رقابت پذیر در حوزه فعالیت های مشابه با ایجاد امنیت قوی و حفظ حریم خصوصی تعریف می شود. ازین رو ایجاد یک ارتباط موثر در قالب مشاوره سئو به منظور ارائه راهکار های رسیدن به ترافیک مناسب و موقعیت رتبه بندی بهتر به صاحبان کسب و کار ها ارائه می شود. به یاد داشته باشید که داستان های ارتباط پذیر، اورجینال و اصیل برنده هستند. ایجاد یک تجربه فوق العاده برای مخاطبان شما با استفاده از تولید محتوای تخصصی جهت تحت تاثیر قرار دادن دید هر یک از صفحات وب سایت برای کلمات کلیدی خاص توسط فست سئو با بکارگیری الگو های سازماندهی محتوا ارائه می شود که در نهایت منجر به افزایش نرخ تبدیل خواهد شد.

گوگل و موتور های جستجوگر همواره در حال تغییر هستند و مدیران سایت باید بطور مداوم خود را با این تغییرات وفق دهند. با فست سئو و انجمن سئو یک کسب و کار متفاوت و همواره بروز را تجربه کنید.

درج تبلیغ رایگان به سبک تبلیغات سبز

قدمت سایت‌ درج آگهی و سایت نیازمندی ها در ایران، به حدود ده سال پیش بازمی‌گردد. این بین هستند سایت‌هایی که در مدت زمان خیلی کوتاهی توانستند طی همکاری موفق با اصناف و مشاغل موفق، به عنوان رقیب بسیاری از سایت‌های کهنه‌کار جا پای خود را میان مردم محکم کنند.

.

سایت نیازمندی های تبلیغات سبز، یکی از همان سایت‌های درج آگهی است که در کوتاه مدت مفهوم تبلیغات اینترنتی را با فراهم کردن خدمات رایگان برای کاربران،  به خوبی پوشش داده است.

افزایش سرانه استفاده از اینترنت و رشد کاربران اینترنتی باعث شده  تا درج آگهی رایگان برای هر شخصی که به دنبال خرید و فروش کالا و خدمات است،  به اولین اولویت  تبدیل شود. از طرف دیگر هزینه‌های گزاف تبلیغات در روزنامه، مجلات و سایر مراجع باعث شده تا خریداران و فروشندگان به اهمیت سایت‌های درج آگهی رایگان بیش از پیش پی ببرند و انگیزه تبلیغات در سایت‌ها مجازی برای آنها چند برابر شود.

سایت آگهی رایگان تبلیغات سبز، با اطلاع رسانی دقیق تبلیغات شما به کاربران،  نظارت دقیق به جهت کیفی و کمی روی تبلیغات سایت، نمایش تبلیغات به صورت ۲۴ ساعته و ارائه امکانات کامل جهت مدیریت کامل تبلیغات برای هر کاربر، بین رقبا، اولویت اول کاربرانی خواهد بود که در کنار ایجاد تحول در کسب وکار خود  در قالب آگهی رایگان و ویژه، به صداقت و امانتداری اهمیت می‌دهند.

” تبلیغات سبز”، صداقت و درستی را مبنا کار خود قرار داده‌ است  و به امید ترسیم آینده‌ای سبز در مسیر کسب وکارتان، به شما اطمینان می‌دهد که لذت تجارت آنلاین بی‌دغدغه را به وسیله درج تبلیغات رایگان، تجربه خواهید کرد.

خیالی آسوده با بیمه عمر و آتیه پاسارگاد

اگر به فکر یک سرمایه گذاری تضمینی، آینده دار و پرسود هستید، خرید بیمه عمر بهترین انتخاب شما خواهد بود به گونه ای که با این سرمایه گذاری نه تنها رفاه زندگی خود را تامین کرده اید بلکه یک آینده درخشان و بی دغدغه از نظر مالی را برای فرزندان خود رقم زده اید. و در میان تمام نمایندگی های موجود، پیشنهاد ما به شما، خرید بیمه عمر پاسارگاد است.

ادامه خواندن خیالی آسوده با بیمه عمر و آتیه پاسارگاد