الگو مقایسه رایگان اینفوگرافیک: مجموعه رایگان شگفت انگیز

الگو مقایسه رایگان اینفوگرافیک: مجموعه رایگان شگفت انگیز

از آنجا که اینفوگرافیک به عنوان یکی از محبوب ترین انواع طراحی گرافیک برای مشاغل و مربیان در سطح بالایی قرار دارد ، ما همچنان به این موضوع اضافه خواهیم کرد. آخرین بار ، ما 50 الگوی اینفوگرافیک مربوط به جدول زمانی رایگان را برای شما طراحی کردیم تا به کتابخانه خود اضافه کنید و برای پروژه خود استفاده کنید. امروز ، ما با 30 الگو مقایسه رایگان اینفوگرافیک که برای همان منظور انتخاب و جمع آوری کردیم ، گسترش خواهیم یافت.

این نوع ، همانطور که از نامش پیداست ، قالبی است که در آن می توانید دو مفهوم را در برابر یکدیگر قرار دهید. مقایسه ایده ها ، اشاره به تفاوت های آنها یا حتی اثبات برتری یکی از این ایده ها ایده آل است. مجموعه الگوهای مقایسه زیر برای بارگیری فایلها در قالبهای مختلف بصورت رایگان ارائه می شود. با این حال ، لطفاً اطمینان حاصل کنید که در صورت نیاز به حمایت از نویسندگان ، اسناد را اعمال کنید.

اگر به دنبال الگوهای اسلایدهای Google رایگان یا الگوهای PowerPoint رایگان هستید ، مقالات ما را در این زمینه از دست ندهید!

1. ارائه اسلایدهای رایگان Google با اینفوگرافیک مقایسه ای

ما بلافاصله با یک ارائه کامل شروع خواهیم کرد. اینفوگرافیک مقایسه ای شگفت انگیز را برای اسلایدهای Google و PowerPoint با بیش از 30 اسلاید ارائه می دهد. برای استفاده از الگوی ارائه و اینفوگرافیک ها ، به سادگی قالب خود را انتخاب کنید و ارائه را در Drive خود کپی کنید.

موجود در / برای: Google Slides، PPT

30+ Free Comparison Infographic Templates: Amazing Free Collection