جامع ترین دستورالعمل بررسی هرگز

گرامرلی برای چه کسی است؟ آیا یک ابزار بررسی گرامر مانند Grammarly می تواند جایگزین ویرایشگر و مصحیح انسانی شود؟ آیا Grammarly checker ارزش آن را دارد؟ آیا چک های رایگان Grammarly برای من کافی است یا باید به Grammarly Premium ارتقا پیدا کنم؟ آیا باید Grammarly را روی Chrome نصب کنم؟ Grammarly برای Word چقدر موثر است؟ آیا بارگیری برنامه دسک تاپ Grammarly ارزش آن را دارد؟ س questionsالاتی دارید … همه ما می خواهیم به آنها پاسخ دهیم.

من از سال 2015 به طور منظم از Grammarly برای تصحیح اسناد و ایمیل هایم استفاده می کردم و شاهد تکامل آن به عنوان یک محصول دست اول هستم. پس از بررسی بیش از سه میلیون کلمه در این مدت ، با اطمینان می توانم بگویم که گرامارلی راه طولانی را طی کرده است. با جمع آوری 200 میلیون دلار در کل بودجه با ارزشیابی بیش از 1 میلیارد دلار تاکنون و با بیش از یک میلیون بارگیری در ماه ، Grammarly اکنون به عنوان یک وب سایت برتر در 1000 وب سایت از نظر بازدید در سراسر جهان است.

  • من زیاد می نویسم ، بنابراین گرامارلی دستیار نویسندگی من برای تصحیح قسمت ها و افزایش نوشتار من بوده است. من اولین بار نسخه رایگان را امتحان کردم و در ماه مه سال 2020 ، بالاخره به نسخه Premium ارتقا یافتم! Grammarly Premium ابزاری عالی است که بیشتر کارهای شما در زمینه نوشتن ، تصحیح و دزدی ادبی را برای کارهای فشرده برطرف می کند.

در این مقاله ، توضیح خواهم داد که گرامارلی چیست ، ویژگی های آن ، کارهایی که انجام می دهد (عملکردهای همه نسخه ها و محصولات) ، جوانب مثبت و منفی استفاده از گرامرلی ، رتبه من در گرامرلی ، چه کسی باید از نسخه رایگان استفاده کند و چه کسی باید استفاده کند از نسخه Premium و تفاوت این دو استفاده کنید. من همچنین نحوه استفاده صحیح از Grammarly را توضیح خواهم داد. سپس آن را با سایر ابزارهای محبوب مقایسه می کنم و پیشنهاد می کنم که کدام یک با نیازهای شما مطابقت دارد. در پایان ، ارزیابی نهایی و س FAالات متداول را به شما ارائه می دهم.

 

گرامرلی چیست؟
Grammarly یک دستیار نوشتن دیجیتال آنلاین است که طیف وسیعی از دستور زبان انگلیسی و اشتباهات هجی را بررسی می کند. همچنین از طریق پیشنهادهای شفافیت عالی مبتنی بر زمینه (نسخه برتر) به افزایش نوشتن کمک می کند.

Grammarly یک وسیله نوشتاری است که علاوه بر بررسی غلط های املایی ، قواعد دستور زبان و وضوح وضوح ، بلکه لحن نوشتاری را برای ارائه دستورالعمل های مربوطه از طریق کارت های خطا مشخص می کند. همچنین دارای یک ابزار بررسی دزدی ادبی است که با نسخه Premium در دسترس است.

Grammarly از AI (هوش مصنوعی) و NLP (پردازش زبان طبیعی) استفاده می کند تا محتوا را برای همه مسائل ترکیبی و معنایی احتمالی بررسی کند. اگرچه یک پایگاه داده گسترده دارد ، اما هنوز هم با تصحیح انسانی و ویرایش حرفه ای قابل مقایسه نیست ، به ویژه هنگامی که صحبت از درک متن نوشتار می شود.

 

بررسی اجمالی گرامری برای مبتدیان – سازگار ، در دسترس
استفاده از Grammarly به طرز حیرت انگیزی آسان است ، دلیل اصلی آن سازگاری آن با افزونه / افزودنی مرورگر است که می توانید از آن در میلیون ها وب سایت استفاده کنید. علاوه بر این ، سایر اشکال محصول آن ، یعنی ویرایشگر آنلاین (وب برنامه) ، برنامه دسک تاپ ، MS Word / Outlook افزودنی و صفحه کلید Grammarly برای iOS / Android ، آن را در همه جا قابل دسترسی می کند.

گرامر چگونه کار می کند؟
این به طور خودکار از طریق افزونه خود ، محتوای موجود در برنامه دسک تاپ ، ویرایشگر آنلاین و مرورگر (حتی در Google Docs که در این زمان در Beta است) را شناسایی می کند. با این حال ، برای MS Word Add-in ، باید روی دکمه Grammarly کلیک کنید تا برنامه فعال شود. گرامارلی تمام مشکلات شناسایی شده را از طریق کارت خطا که شامل اطلاعات مربوط به هر مورد است توضیح می دهد. می توانید آن را با کلیک کردن روی پیشنهاد ، “نادیده گرفتن” مسئله یا “افزودن به فرهنگ لغت” (در صورت وجود املا در هجی) پیاده سازی کنید. همچنین می توانید نظرات خود را ارائه دهید (اگر فکر می کنید پیشنهاد اشتباه است). نسخه رایگان فقط غلط های املایی و گرامری را بررسی می کند. نسخه Premium همچنین تعداد زیادی از “مشکلات وضوح” پیشرفته را نشان می دهد.

Tone Detector به شما کمک می کند تا لحن کل سند را تخمین بزنید ، که می تواند برای بسیاری از نویسندگان که مخاطب خاصی را هدف قرار می دهند ، به عنوان مثال نوشتن رسمی برای مخاطبان تجاری ، ارزشمند باشد.

https://www.webdesignerdepot.com/2021/03/the-most-comprehensive-grammarly-review-ever/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *